10 points på hela dagen =)

Så nu är jag hemma ifrån jobbet.
Idag har jag ätit 10 points, min middag blev kyckling, ris och grönsaker ganska gott faktist. men jag har ingen points bok här hemma. Så jag ska lägga till att jag åt 5 till men jag tror inte att det blev de ändå, men det är lika bra.. Har iaf sparat 5 points idag så de e nice... Och imorgon blir det inte heller så mycket för då ska jag till Helenas skola o bli sminkad så de blir nog paprika med lite feta ost inte för mycke eftersom att det är massa points i feta:P
men men nu väntar jag på att min kille ska ringa mig, saknar han så oerhört mycke..<3<3<3

Juste såg ni desperate housewives? fan jag började gråta när jag såg de avsnittet, vilket var för jätte länge sen men men gud så bra det var, har alltid velat dela med mig om vad som hände men de e ju ingen som vill höra vad som har hänt innan det sänds på tv...
men men det är iaf en sjukt bra serie =)
jaja ni ska jag avvakta på mitt samtal
Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0