Yeti Bubbles

Måste va det roligaste spelet =)

fast jag har aldrig klarat det, det är nog därför som de e så roligt.

Det finns ju oxå super Mario, men nu när jag har klarat det vill jag inte spela något mer.

vill du spela spel så rekomenderas denna sida www.spelagratis.nu

snart ska jag se Ramo eller Sweeney todd som jag precis har fått skriver sen vad jag tyckte om filmen.
Simon sa iaf att Rambo var dålig så jag ska se om jag tycker anorlunda...

men men jag pratade med min amo för en stund sen och han har nu fått ett jobb han ska köra turister till de olika öarna så de ska bli spännande för honom.. tyvärr så börjar jobbet i slutet på maj så de blri nog tråkigt att vänta så länge....

Jag saknar honom jätte mycke..

ska lägga upp lite fakta om honom sen då vissa inte vet hur han ser ur eller vem han är...

ciao så länge puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0