Tisdag

Idag är det tisdag den 18 mars just nu är klockan 11.41

Alla mina klasskompisar sitter och äter medan jag sitter i data rummet. Har inget kort med mig bytte väska.

idag kommer bli en jobbig dag men ändå en ganska trevlig först ska jag gå klart mina fyra timmar i skolan inte skojj men men.

och efter skolan ska jag jobba i två timmar och jag jobbar så lite idag bara för att min kille åker till Italien imorgon så jag ska spändera mina sista timmar med han.

Jag kommer att sakna min amo som ska va i Italien tills september så det kommer inte att vara roligt.
under de snart 4 år har vi bara varit utav varann i en månad, annars brukar vi träffa varandra flera gånger i veckan...

Vi hade tänkt att ha lite myssigt och gå på restaurang, men tyvärr så har han fått ont i halsen så vi ska beställa hem kina mat....

Och imorgon ere min födelsedag, jag börjar fundera på om jag ska till systemet eller inte jag har ingen nytta att gå dit, men eftersom att jag fyller 20 så måste man nästan bara gå dit ändå...

men men jag skriver mer imorgon
puss puss

Kommentarer
Postat av: eliisabeth

GRATTIS SHEILA PÅ 20 ÅRS-DAGEN (a) :D

2008-03-19 @ 20:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0