The kaite runner

Idag började som vilken dag som helst. Näää jag har ingen skola så jag vaknade klockan 13 idag eftersom att jag hade vart ute igår då...

Iaf det första jag gjorde var att käka frulle o sen så satte jag mig o kollade på The kaite runner.

Jag måste bara säga att jag har sett denna fantastiska film och tycker verkligen att den var jätte bra.

Jag blev  både ledsen och arg. men filmen var iaf jätte bra.

idag ska jag inte göra något tror jag iaf har inget speciellt att göra ändå ska bara va hemma o ta det lungt kanske kolla på The Secret vilket är en as bra bok och film så den måste ses ett måste

men men jag skriver lite senare puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0