Suppleant

Så igår då som ni vet var jag hos min moster med min kusin och min moster T...
 Hade roligt där la pussel med min kusin i över en timme det var Bamse, det var helt okej.
image22image23

Min söta Kusino <3

Åt pizza till middag igen ohh den var jätte god en pizza med mozzarella, skinka och tomat...
Under tiden då vi åt pizza kollade vi på Lets dance och de rätta vinnarna vann jag tyckte att derad nummer var bäst.. det sista då...

sen efter det var jag så trött och gick och la mig.


Idag vakande jag klockan 10 el något sådant... Hjälpte min moster och min mosters man att bära upp tre garderober ifrån källaren, eftersom att de ska göra om där så de blir en spa anläggning...

Iaf

Idag har jag vart på samba gick på årsmöte. Då jag gick med i styrelsen så nu är jag Suppleant där. 
Det ska bli kul för jag har massor utav ider som jag kommer att framföra så jag hoppas att det blir bra och det kommer säker att bli jätte kul...

Nu ska jag kolla på 27 Dresses som jag fick utav en vän via msn så de e nice =)

ciao så länge 

Kommentarer
Postat av: asmie

Bravo Shöla, du måste kämpa som suppleant nu, för ag har också massa ideér... mwa!

2008-04-02 @ 19:08:28
Postat av: Rafia

så gulllig unge =O

2008-04-03 @ 16:21:47
URL: http://www.rafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0