Nu e jag Hemma

Hejsan Hejsan!
sorry att jag bloggar så sent. jag har nämligen prata med min kille som jag saknar så...
Han sa till mig att hans kusin i Italien hade köpt de skor jag typ dör för (greys anatomy skorna)
de är skor som jag måste skaffa...

Iaf jag pratade med han jätte länge så när jag kom hem ifrån jobbet missade jag lilla al fadji och co vilket är tråkigt. ska kolla sen om det går i repris eller finns på youtube eller nått de e något man måste se.

Idag var det ju löning som ni vet shoppade lite, ska lägga upp bilder sen på de jag handlat då Magda vill se de ;)

och jag ska lägga upp bilderna ifrån mitt festande både ifrån Bar Brasil och ifrån Dembow med Magda som ni kommer att se så var jag full
men men jag e alltid snygg ändå haha skojja.
men men nu ska jag lägga mig för jag har blivit lite trött
image20

Mina nya tröjjor 149 kr Gina tricot
och en svart klänning 149 kr


Ciao så länge
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0