Min amo


Jag har ju inte skrivit så mycket om min skatt.

Min älskade Davide aka Amo..

Han är den bästa kille man kan ha... visst alla tjejer skirver så om sina killar, men han är verkligen underbar.
Han tänker på mig hela tiden och han älskar mig verkligen. Det speciella med han är att han får mig att va glad och är  jag känner mig trygg i hans närhet.

Vi gör nästan allt tillsammans eller vi gör iof allt tillsammans. Vi har vart tillsammans i snart 4 år. ganska länge och eftersom att vi har vart tillsammans så länge så kan jag säga att jag älskar honom och det är han jag vill spendera resten utav mitt liv med...


Jag vill bara ha dig <3



Du är så underbar min amoo jag tänker på dig hela tiden. Speciellt nu när du är i Italien känns lite tråkigt att vi ska vara ifrån varandra så länge men vi är starka och klarar allt.


fick precis ett sms
 "Jag älskar dig med.. jag vet att jag är lite jobbig men jag saknar min amo så mycket,
 vill hålla om dig o pussa dig amosen.

Jag älskar bara min amo." 
image14


Kommentarer
Postat av: Andrea

Ha en skön kväll!

2008-03-23 @ 22:16:21
URL: http://leapea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0