jobbar för att vinna en tävling

Just nu sitter jag och jobbar för att vinna en tävling
Nu liggar jag 1a så jag är typ bäst på jobbet Erik ligger efter mig med bara tre stycken vilken inte är så bra, det man kan vinna är en flaska vin, kakbok eller en drink och jag kommer ta drink boken då jag vann vin förra gången =)

nu är det bara två dagar kvar tills jag fyller 20 år och då ska jag dricka min flaska som jag vann eller om jag dricker flaskan den 20 de då jag ska ut till bar brasil. men nu ska jag fortsätta att jobba så att jag ser till att jag vinner jag slutar ändå om 10 minuter ciao så länge ;d

image1

Jag vann så klart gjorde 23 marknadsundersökningar och Erik gjorde 18 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0