Idag

Tjena Tjena!

Idag ere då Onsdag och löning för pappa så det blir nice..

Idag ska jag bara va hemma på morgonen och ca 16, 15 så åker jag till jobbet.
vi håller på att lära oss nya saker nu så det är lite spåännande men lite tråkigt oxå det verkar vara skit svårt o jag fattar typ nada men men...

Har hört att det typ tar en månad att lära sig.
Jag har tänkt att ha en utav mina nya tröjjor som jag har köpt igår på Gina ska lägga upp bild snart så ni kan få se hur mina nya kläder ser ut.

Igår pratade jag och min kille om att flytta så jag hoppas verkligen att det är något vi gör nästa år för det vore underbart att få fytta med han. Nu ska jag iaf klä på mig då det finns folk hemma.

Ciao så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0