ida ere min da =)

Idag fyller jag 20 år :)

idag är en sån här dag då man ska gå till systemet men jag har fan inte pallat de...

min kille åkte idag med hans familj till Italien det kanske inte är det roligaste som har hänt för han kommer ju tyvärr tillbaka i september men men det blir en upplevelse för honom iaf.

idag så tog jag ledig ifrån skolan för att va med honom min amoo han "väckte" mig med tårta på sängen som var så gulligt :D

efter att vi ätit tårta så var vi bara med varandra han och sin familj stressade hela tiden för de var typ orliga för att de inte hade med sig allt.

När jag senare hade gått upp hade jag fått fyra gulliga sms så det finns iaf några som kommer ihåg att man fyller år :D


Hans taxi kom iaf klockan 13 så då åkte jag och Elli hem det är hans brors tjej då.

När jag kom hem stodd det ett jätte stort paket på bordet ifrån min pappa o jag blev så glad när jag öppnade, för inne i paketet fanns en snygg dator bara till mig :D
ohh så nu behöver jag inte ha min andra data på som låter som jag vet inte vad...


jag borde inte sitta här för jag har prov på hela försäljning och service kursen i morgon så jag hoppas att det går bra.

aja tänker inte skriva så mycket mer förutom att pappa tog ut mig till shanghai vilket är en jätte god kinarestaurang...

men men ciao så länge
image12
Bild ifrån min Middag hos mamma söndag den 16 mars då vi firade min födelsedag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0