Fest med mamma

image9image10

JAG O Mami

Som ni vet var jag ute igår och festade med mamma. det var ganska roligt faktist. Man fick godis så de var nice =)
hade ju bara ätit nudlar så jag tömde skålen :P
vi gick in till dans golvet där jag ägde fan flator kan inte dansa hahaha :P
eller iaf de som var där...

Vi var inte kvar så länge eftersom att det inte var så mycket folk. Så vi åkte till Skanstull där vi käkade kebab de hade god kebab faktist =)
så det var nicce...


Jag kom hem runt två igår så det var inte för tidigt och inte för sent tycker jag iaf.

När jag kom hem skulle jag skriva lite i bloggen, men bloggen funkade tyärr inte så det blev inget...

Men men..

Nu ska jag fixa mig äta frkost och allt sånt o sen så ska jag hitta på något kul...

Ciao så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0