Fest med mamma

Nu ere iaf Spikat mamma e hemma o gör sig i ordning för fest och jag är redan klar =)

Nu ere fest med mamma som gäller :D

Jag är inte liak snygg som jag brukar va haha skojja. nää men jag vill inte ha en massa tjejer efter mig. jag är då klädd som om jag skulle till skolan ;) har iaf haft kläderna i skolan...


lägger upp bilder när jag kommer hem =)

Jag pratade med min kille för ett tag sedan. ohh jag saknar honom så mycket..
Men jag har iaf inte vart hemma o deppat som ni kanske har märkt...

har ju festat sen i torsdag =)
så de e galet....

snart kommer mamma ringa så att vi kan mötas...

aja alla hare så bra o sitt inte hemma hitta på något bättre och är du under 18 stanna hemma drick iaf inte ;)

puss puss  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0