Fattar nada

God natt eller till vissa god morgon!

Just nu ligger jag i sängen, kan inte sova helt hemskt. gick och la mig klockan 22 för att jag var så trött...

igår hann jag inte skriva någon blogg efter att jag kommit hem...

iaf igår var jag bara hemma tog det lungt. klockan 16 åkte jag till jobber var där då klockan 17.

Och det måste ha vart den svåratse och jobbigaste dagen då jag jobbat där.
Vi håller på att lära oss något nytt då vi inte ens använder samma system längre.
och jag fattar verkligen nada...
vi körde utb i 3 timmar och normalt så ska man ha denna utb i en vecka så jag vet ej fan hur detta kommer att gå men men. Man lär sig nog sakta men säker (hoppas jag iaf)

just nu är klockan mycket så jag borde sova men det kan jag tyvärr inte göra...

Har mycke att tänka på, har ett projektarbete med Sara som vi måste få Mvg på eller iaf jag..

Sen har jag även ett projektarbete med Asmeret som vi måste presentera för vår samba grupp unidos do samba på lördag. Så jag har ganska mycket att tänka på..
och det jobbigaste av allt är att jag inte har killen här som kan hjälpa mig =/

Men men nu ska jag försöka att sova

Ciao så länge <3


Kommentarer
Postat av: N

God natt!

2008-03-27 @ 03:57:02
URL: http://privateinvestigation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0