En vanlig dag i eskolan

Idag var det en vanlig dag först börja allt med att ja högg en kille för att han inte bjöd mig på cigg,
sen gläääd ja vidare till skolaan o där flipp chilla ja brräääh med mina homiiieees yees,
vi skeetierr i alla fan bara flippa sönder med dom skit i alla lärara fan,vi kunde knappt stå upp vi rökte på som faan määääeen,
asssååw mannen kul o sitta och skriva om sitt liv medans man kan va ute o hugga folk aja tillbaka till dagen,
efter eskolan drog ja till täby donken där ja träffa min farliga kompis som kallas donken sara hon hugger folk med cheeesburgare hon är katt assåw, menmen dräääver runt med henne lite sen taggish vidare förståruva ja menar
sen ja flippar hemmåt sen ja måste käka så ja rånade donken
aboow kom ja på att donken sara var där så hon var efter mig i 3 år så ja kom ut efter 3 år flippa runt typ 20 min fattaru sen ja dog så nu ere mitt spöke som skriver så ja ska flippa runt lite i himmlen peeaaaceee.


/// Hessam


Kommentarer
Postat av: Pauly

hahahhaha xD

2008-03-13 @ 09:33:06
URL: http://paauly.webblogg.se
Postat av: SANAZ

SÅÅÅÅ JÄÄVLA KLOCKREN!

2008-03-17 @ 14:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0