Dem Bow

Tjena tjena!

image21

En bild på Magda o Bagda (Dem bow)

Ikväll ere fest igen denna gång ska jag gå på Dem Bow vilket kommer bli as kul =)
jag ska gå med min kära vän Elin och när vi går ut ere inte Elin och Sheila som går ut, utan det är Magda och Bagda och då vet man aldirg vad som kan hända.
vi brukar ha snygga peruker på oss ska visa bild sen ;) andra datorn funkar inte :P

Men men ikväll blir det som sagt utgång och jag hoppas verkligen att det blir kul..
Jag ska inte dricka ikväll eftersom att igår hade jag drukit lite för mycket, men jag e ganska bra på att festa utan sprit :D

men men nu snart ska jag dra iaf

Hoppas att alla andra hare så kul
va inte hemma hela dagen gå på bio eller något fan de e ferdag

ciao så länge =)
image19

Bagda och Magda kanske inte vårt bästa bild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0