Dag att säga god natt

Nu har jag haft datan sen jag vaknade (klockan 14) så nu ere nog dags att säga adjö för att nu orkar jag inte vara uppe mer, jag pratade precis med alla som sa brb för typ 30 minuter sen.. han skulle fixa pizza men det tar inte 30 minuter att fixa en pizza som man värmer i micron i 2 minuter men men...

Nu e jag iaf jätte trött imorgon e jag ledig ifrån jobbet så de e skönt :D
det betyder att jag kan vakna när jag vill...

Men jag e även ledig ifrån skolan har ett så kallat påsklov så de e nice...

Men jag börjar jobba klockan 17 så jag kan ändå sova ut :D
tack o lov...

det blev tyvärr inge rambo blir imorgon då kommer min min filmrecension ;)

ciao så länge puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0