D3mBow

Nu har magda och Bagda dansat klart för ikäll. Jag har så ont i fötterna att jag nästan inte ens kunde gå hem :(
Magda fick 2 snubbar ena var vakten som var helt oki han skulle fixa två kamel åt henne ;)
får se hur han lyckas med det.
Vi hade iaf kul :)
det var bara lite trånkt vilket var synd.. för det var för många där...
men men


Vi gick vidare till Eken helt synd vi kom inte in för att det är 23 men men får komma tillbaka om 3 år ;)
snart ska jag lägga mig för imorgon så ere DemBow igen så det blir kul =)

Och jag ska ha rätt skor på mig så att jag kanske släppa loss :D
för nu gick det inte så jätte bra....
men men ciaoo så länge mer info om vad som händer imorgon kommer imorgon så ni får allt live =)
ciao ciao baciii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0