Äntlingen

så god morgon!

Jag är fan skit förbannad över att snubben som la i post ibrevlådan var tvungen att plinga på dörren och väcka mig det var inte snällt.... :(

Iaf idag som ni vet ska jag till min moster jag ska åka dit kl 16 så jag är där vid 17 ungefär, men jag funderar på att gå till Vällingby oxå där de har öppnat något nytt de hade ju invigning igår men eftersom att jag jobbade så missade jag det. iaf får se om jag orkar... jag är även sugen på subway och en bmt så kanske drar dit o köper en sån.... om det är så att jag besöker vällingby...

Iaf just nu ligger jag i sängen har precis pratat med min amo som säger att det är ruttet väder där de är ingen sol och för några dagar sedan var det till ock med strom så det var nog inte så kul heller....

men men nu ska jag fortsätta spela spel..

Ciao så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0