where the action is

Som ni kanske har märkt har jag inte vart inne på datan under hela helge, jag har nämligen jobbat på Sanaz "familjs" resturang..
Den ligger vid Stora Skuggan. Och igår som många vet så var det en stor festival där (where the action is) =)
Det var grymt kul, men lite jobbigt. Jag stod i 16 timmar och jag tycker verkligen synd om de som trängdes för att se Foo Fighters, The Hellacopters & The Hives. Där vi stod såg man jätte bra, fast det inte var längst fram..
Tänkt att stå o trängas med 20.000 det ville jag ej göra...

Allt gick smidigt igår =)
Kom dock hem lite sent vi kom inte tillbaka förens vid 04..
Förresten så fick jag en ny man :P hahaha nee men vakten räddade mig ifrån en massa killar o sa att de inte skulle ragga på hans fru ;)

Allt var verkligen jätte trevligt igår. tyvärr så har jag inga bilder då jag hade min kamera hemma :(
Men Sanaz har tagit en massa bilder så jag måste försöka få tag på dom problemet är bara att hon aldig är inne vid datan och jag åker ju på tisdag men men ska försöka så får ni se hur det såg ut =)

Nu måste jag göra mig i ordning ska åka in till stan för att köpa en mp3, killes har ju typ pajat...
Och skulle typ köpa en digitalkamera  till han med...

Skiver mer när jag kommer hem
Ciao så länge<3


Kommentarer
Postat av: sanaaz

finns lite bilder på min blogg nu

2008-06-16 @ 22:40:35
URL: http://sanaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0