Sverige 2-0

Igår var jag på jobbet som sagt, vi fick gå lite tidigare igår så jag, Stekarn & Braten åkte till olika ställen för att se matchen.
Jag o Stekarn åkte till Kungsan för att se matchen men så klart är det fullt så vi gick vidare och hamnade på Bistro Berns, det var super mysigt och vi fick jävligt bra platser så de var nice =)
Sverige vann ju med 2-0 så vi gick vidare till After där vi träffade Braten och en till kille...
Och en massa tjejer...
Fan dessa killar känner för mycke folk.

Här kommer lite bilder ifrån kvällen =)

Stekarn (caj)på Bistro Berns

2 timmar senare på After och ser lika dan ut :P

Ja o Stekarn

Braten (Jonas)



haha inte den snyggaste bilden, men man måste ju hålla på Sverige =)
Jag hade det super trevligt igår =)
Kom hem lite sent bara men tur för mig att jag ej har någon skola idag och börjar jobba klockan 15 ;)
Skulle skriva igår men det gick ju tyvärr inte så bra..

Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0