Subway + Pizza = Nudlar

Det blev inte som planerat =(
Idag skulle jag ha ätit på Subway med Erik men då hade hans familj redan fixat mat till honom. Så då skulle jag åka hem till mig o köpa pizza. Självklart tar de inte kort på pizzerian så jag går till bankomaten, det tråkiga är att man bara kunde ta ut 500 kr. Jag tyvärr en sån som skulle handla onödiga saker för resten utav pengarna därför valde jag att gå hem och äta nudlar :P

Det gick bra på jobbet fick sluta tidigare idag så de är nice =)

Jag har köpt lite saker idag, en klänning ifrån Gina och en present till Asim eftersom att han tar studenten imorgon....

jag skriver mer lite senare, kollar på sex and the city nu..


Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0