Subway + Jobb =)

Nu e jag klar med alla läxor nu ere bara att plugga till provet som jag har imorgon och hoppas att jag får vg annars blir mitt betyg g och det vill jag ej ha...
Men men...

Funderar på ifall jag ska sitta på ballkongen och äta lite frulle har inte ätit något men vi får se vad som händer eller om jag drar till Slussen och köper en B.M.T (Subway) men vi får se...
image186
Jajja nu ska jag göra något annat kul...

Juste tror inte att jag kommer skriva så mycket mer, skriver mer på jobbet eller när jag kommit hem...

Ciao så länge<3

Kommentarer
Postat av: Erik

Mums!

2008-06-03 @ 19:11:54
Postat av: sheila woods

Jaaa den var riktigt nice =)

2008-06-03 @ 19:17:55
URL: http://sheilawoods.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0