Snyggings mottagning

Så nu har jag precis kommit hem ifrån min snygging Asims studentfest, faaan va kul jag hade men har så ont i fötterna...
Först åkte jag till V-by för att hämta klänningen som blev jätte bra..
sen så åkte jag in med hela familjen Khandker och Elino. Vi var sjukt tidiga men men...

Vi gick på hans utspring och sen åker alla hem utom jag som åker till lokalen där mamma och Elinos mamma är och hjälper till o fixa mat. SJUKT mycke mat fanns det....
Elin o några till kommer senare så vi får hjälpt. Elin o jag var värdinnor så vi delade utvälkommsdrinkar och tilltugg .

Senare emot kvällen höll några kompisar och familjen tal till snygging, jag bara grät och grät under talen och därför höll ja inge tal heller skulle inte funka...
Men han vet hur underbar han är och hur mycket jag tycker om honom...
Alla i familjen är underbara och jag är verkligen lycklig som känner dom...

Nu kommer några bilder som jag tog, och Aswad efetersom att du är ny trycker du på bilden så blir de stor ;)



goodie bag som gästerna fick, tog dock lite många men vad ska man göra:P
Mer bilder kommer sen väntar på Elinos bilder och snyggingens bilder ;)
Khoda Hafez och Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0