Sminka min kusin :S

HAHA imorgon ska jag gå upp tidigt för att gå till min kusins make-up utbildning, jag ska nämligen sminka henne och inte tvärtom. Helt sjukt får se hur det går, men hon sa att blir det inte bra så ere hennes fel och inte mitt eftersom att det är hon som ska lära mig... =)
hahaha men jag hoppas att det blir bra för jag är nog inte den bästa på att sminka bara om det gäller samba...

Nu ere iaf dags för mig att lägga mig för imorgon måste jag vara där redan klockan 9...

Nu är det bara 5 dar kvar sen är jag på Lipari med min kärlek äntligen <3

var typ 18 el något på bilden :P
Ciao så länge<3

Kommentarer
Postat av: :)

ni är fina tillsammans!

2008-06-15 @ 01:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0