Pa Sicilien

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Jag kom fram ordentligen iaf...
 Sorry att jag inte har skrivit sa mycket.

Jag har hunnit med mycket, jag har barnnt mig :( sa de àr inte sa bra :(
Forsta dagen at jag pizza sa de e nice =)
Italiens pizzor ar goda men Hammarbyhojdens pizza ar battre :P
hahaha...

Jag har aven badat, men tyckte att det var ganska kallt....

Jag har tagit en massa bilder ifran igar da jag o killen akte moppe, men har kameran hemma sa jag lagger in bilderna lite senare kanske imorgon...

Det finns sa mycket jag kan beratta men vet inte vad jag ska skriva..
Tycker synd om Sverige och Portugal som akte ut :(
Trakigt tarkigt :(

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva men forsoker att skriva lite senare ;)

Ciao sa lange<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0