Kollegor = gör att jag blir bäst :P

Tjena Tjena!

Idag har jag tyvärr inte skrivit så mycket...
Jag har varit ganska upptagen med min mp3 ;)
+ att jag har packat lite..
Helt synd jag måste tvätta mina kläder imorgon, det fanns ingen tid ida :(
men men nu har jag iaf något att göra 7 på morgon =/
Sen måste jag säga hej då till pappa för jag åker till mina kusiner i Kallhäll och sover där...
Nu ere bara två dagar kvar tillsjag åker, tiden har gått sjukt snabbt men ändå segt.
Ska packa resten imorgon innan jobbet...
Jag måste säga att jag alltid haft tur när det kommer till mina kollegor. Jag har alltid haft underbara kollegor.
Och det gör ju att det blir roligt att jobba, så det är därför jag är bäst :P
Imorgon är min sista dag sen så jobbar jag inte förens i agusti. Det känns jätte tråkigt, men de e nice med semester och framför allt att träffa killen igen..
Men jag kommer att sakna alla och det kommer de få höra imorgon oxå ;)

Nu måste jag iaf sova eftersom att jag ska upp kl 06.
Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0