Klänningen

God morgon!
Det är verkligen en härlig dag ute idag...

Tyvärr så har jag lite problem har ju adressändrat och jag väntade på min vackra klänning under tiden.. Och nu är den skickad till mammas utlämningsställe, men borde vara här... jaja nu ere lite problem, men mamma ska iaf gå till posten och kolla ifall hon kan hämta den där så att den inte skickas till denna adress. Eftersom att jag behöver ju ha den idag så...
idag tar min snygging (Asim) studenten så ska på hans mottagning o allt annat..
image190
Bagda, Snygging & Magda ( Sheila, Asim, Elin)

Jaja det ska iaf bli får jag tyvärr inte tag på klänningen får jag hitta något annat, nu måste jag iaf börja göra mig i ordning ska fixa håret och smink ska på...


Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0