Helt jävla onödigt

Tjena tjena!
idag så har jag haft en riktigt onödig dag. Det hela började med att en kompis ringer och väcker mig klockan 9 och säger att jag måste till skolan så jag åker dit, kommer fram 10.15. Det roliga är att min lärare säger att vi bara ska ha fika idag. Så jag slutar halv 11 helt jävla onödigt att åka till skolan. Det tar 1 timma för mig att komma dit och jag åkte bara för att få "fika" helt jävla synd..

Nu sitter jag på jobbet iaf, vi har börjatr med nya tider så om man vill får man jobba mellan 08-21 så  de är nice =)

Idag ska jag träffa "grabbarna" och Elin så de e nice =)

Jajaj nu e Nicke nice tillbaka så han ska få tillbaka sin plats...


Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0