ska aka bat =)

Snart ska jag aka bat till Salina det ar en utav de sju orana Lipari ar ju en annan, och jag var ju pa Vulcano forr sa nu ere Salina har aldrig vart dar sa de ska bli nice =)

Just nu sitter jag hos hans kusin igen..

Igar solade jag ifran kl 13- 17 fy fan va jobbigt det var, men skont att jag somnade :P

Har pa Lipari ar det lite jobbigt for varje kvàll maste jag ha fina klader. varfor det ar sa vet jag ej men men...
Och pa lordag ska jag pa disco sa de ska bli galet =)

nu vet jag inte rikigt vad jag ska skriva men ere nagot ni vill veta sa ere bara att ni hor av er..

Juste denna ò har jatte snygga killar sa ska ni till Italien sa ak hit ;)

Ciao sa lange<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0