Pride - parken dag 1

Nu eller för en stund sen kom jag hem ifrån parken och även ifrån Klubb G.
Parken var helt otrolig. Det var så stort där och massa männiksor, jag längtar verkligen tills imorgon då de är schlager =)

Ska berätta lite om parken då. det är två scener så imorgon kommer jag stå längst fram vid stora scenen för att ta vackra blder som jag kan lägga upp..

Idag har jag även hämtat en massa saker ifrån parken saker som man får...


detta var vad jag fick..

Efter parken åkte jag snabbt hem o bytte skor o kläder då mina skor gick från att vara vita till gråa :(
Mamma ringde mig och bad mig åka till Klubb G.
Tyvärr var det lite för mycke tjejer och för varmt för min del så jag åkte hem lite tidigare...
Jag har aldrig vart på någon liknande fest. Tjejer dansade i Bh och det var fullt med tjejer överallt. Imorgon ska jag iaf gå till Lino med Magda och då kommer de bara vara killar lite bättre. Men alla kommer va gay så de e kul alltid roligt med sånna människor nu lägger jag upp bilder ifrån dagen. Tyvärr hade jag inte med mig kameran in till Klubb G, det får bli en annan dag. Eller varför inte gå dit själv?

ett uppträdande
saker jag fick/tog =)

fick även en tröjja =)


Bilderna ifrån England får ni nästa vecka då pappa kommer hem, då de e han som har tagit alla bilder ;)
Det var allt ifrån mig mer kommer imorgon då jag kommer stå längst fram o ta en massa coola kort ;)

Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0