Panarea - diarrhea

Panarea är den dyrate Ön det är till den Ön som kändisarna besöker...
Naomi Cambel var på Lipari två veckor innan jag kom dit, och jag kan nästan slå vad om att hon besökte denna Ö.
Det är en ganska känd Ö bland "kändisar" och en ycket vacke Ö jag åkte ju dit och har även tagit lite bilder ;)
Snygga el vad?

Min amoo simmar i de vackra havet =)

en Cool sten i havet eller vad man säger?


Panarea

Stromboli fick ett utbrott för 3 år sedan och gjorde så att de blev en öppning i havet så de ljus blåa som ni ser ä en öppning och det kommer upp vatten ifrån hålet som om man kokar något.

Det var allt jag hade ifrån Salina

Ciao så länge<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0