Alicudi - Muli Muli

Det har hant sa jatte mycket sen jag skrev sist.
jag har blvit biten av en Medusa.
Hemskt hemskt det gjorde sa jatte ont borjade nastan grata :P
hahaha.
lagger in bilder nar jag kommer hem sa far ni se hur den sag ut och aven hur mitt kna blev...

Jag har aven varit hos Antons flickvan hon bor pa en annan O, Alicudi.
Det var vackert men hemskt. Jag gick i en trappa i typ 1 timme.
De har ju inga vagar sa man maste ta trappan...
jag kom pa en lat pa Alicudi, som heter Alicudi Muli Muli sa nu sjunger sakert alla barnen den laten ;)

Jag kommer lagga in alla bilderna nar jag kommer hem till Sverige sa da far ni kolla :P
for de e manga bilder....

Juste jag har hittat en massa barn som jag vill ta med mig hem till Sverige lagger in bilder pa dom med.
Helt sota och snalla.
+ att jag har blivit en kandis har, alla vet vad jag heter sa de e coolt :P
hhaha...
 Nu ska jag fixa lite med musik o sa. glom ej att jag lagger in bilderna pa tisdag for da ar jag i Sverige..
Juste imorgon lamnar jag on for att aka till vatten land =)
tar massa bilder dar ;)

Ciao sa lange<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0