Vart tog killen vägen?

Tjena!
Jag sitter i mitt stökiga rum helt själv.
Lite tråkigt men vad ska man göra när killen jobbar hela tiden?
Idag har jag kollat på Pivate practice, dirty sexy money och nyss såg jag klart ett avnsitt utav criminal minds. allt är så jävla bra....
Jag åt tacos till middag vilket var nice :D

Men vet ni vad som inte är så bra min kille har inte hört av sig sen jag satt på tåge hem. Och nu precis nu när jag skriver detta så ringer han mig och säger att han inte ringt för att han visste att jag inte sov. Han vet hur jag fungerar och att jag sitter uppe och kollar på film.. Eller serier...
Men så jag skickade ett sms så ringde han upp o sa de. för han såg att jag var inne på msn...

Men nu har vi snackat och sagt god natt och allt sånt...

För nu ska jag sov....
Så ha det så jätte bra och ha en underbar kväll så ska jag försöka att skriva lite mer fast än jag kommer vara med killen....


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0