skogen :)

Heyy !
sorry för dålig uppdaterig e med killen men kan skriva om fredagen :D

Jag hade så jävla kul ute i skogen...
Jag har åkt fyrhjuling, skjutit lerduvor eller jag missade alla 5 skott men det var jätte kul. sen var jag kaxig när det kom till hinderbanan. Då jag sa till mr nice att han suger och självklart gjorde jag illa handen så jag gorde hinderbanan mycket sämre än han men men..

Det var kul och det bästa måste då ändå vara maten då vi åt Vildsvin, kan ni tänka er att äta vildsvin det var typ bäst...
Vill ha mer :P
Lite bilder från igår :D






jajaa men nu ska jag kolla på 4an och kanske en film lite senare och bara vara med killen hörs imorgon..

puss puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0