Tänk om

Oh helt hemskt. Jag kollade på the voice imorse och sen rätt som det är börjar det lukta äckligt i mitt rum.
Och jag börjar lukta på mig själv och det är inte jag som luktar sen går jag till papperskorgen inget där heler. Går ut ur mitt rum och det luktar inget. Öppnar balkongen och det är inget där heller.
Så jag går tillbaka till mitt rum och det är då jag märker att det är min tv som luktar.
Tänk ifall jag hade hittat kontrollen igår och kollat på Titanic, tänk ifall min tv skulle börja brinna.
Hlet sjukt att tänka den tanken..
Hela mitt rum och kanske mitt hem skulle kunna ha blivit förstört?
Men tack och lov så upptäckte jag ju detta i tid...
Så nu är det bara mitt rum som luktar...

Men allt går ju att fixat med ett värmeljus med doft av vanilj från IKEA.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0