God jul

Heey snart är det jul :)
Och jag är klar med all stress idag har jag vart i stan i åkersberga och allt har bara varit jobbigt.
Det är verkligen jobigt att köpa en massa julklappar...
Fy tycker verkligen inte om att springa bland alla människor i sista minuten...
Men nu är det iaf klart..

Eftersom att varken jag eller pappa orkade laga mat så blev de pizza igen, åt ju de när jag var hos killen. Kommer bli en riktig tjockis :P
men sånt tycker vi om pizza, kebab, tacos och allt annat...

Imorgon är ju den stora dagen.. Eller iaf för oss som firar jul i Sverige för enligt pappa så fuskar vi för jul är ju den 25...
Men men tur för mig som kommer ifrån England så jag får fira både den 24 och den 25...

Men nu ska jag ringa killen och sen ska jag nog sova, om det inte finns något bra på datan...

Nu blev min klocka precis tol så god jul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0