Flata

Heyy!
Sitter hemma och har precis gått upp. Igår kom jag hem kl 23.30 typ så det var lite jobbigt men jag hade trevligt. Eller iaf det mesta utav tiden. Tills jag märkte att folk har så mycket fördomar kring homosexuella. Men men det är inget att gråta över folk får tycka att man är konstig för att man är homosexuell så länge man själv inte påverkas...
Igår blev det lite jobbigt, när vissa vik reda på att min mamma är flata så kom alla frågor och stämningen blev inte det bästa. Men men jag bryr mig inte så mycket om dom ändå och de får tycka vad de vill...
Är man rädd för att en annan männsika gillar en person utav samma kön så går man miste om att få träffa de mest fantastiska människor som finns....
 
Men men bilder från igår kommer upp lite senare när min goda vän Sanaz skickar bilderna till mig..

Idag kommer jag få veta hur det gick på nationella men tror inte att det gick så bra men men får se vad som händer.
Kommer jag behöva läsa om matte 1 år till?
Nej fy fan det pallar jag inte...

Jajaj...
Måste även berätta att jag blev ju inbjuden på julfest utav den handelseleverna och det blev verkligen jätte bra så ett stort tack till Sanaz som gjorde så att det blev bra.. Hoppas hoppas på mvg där :D

Nu måste jag faktist åka till skolan för vi ska ha julbiord :D
Jiiippiii


Puss Puss alla underbara.
Och försök att mina på era fördomar
(för det ska jag göra)




Kommentarer
Postat av: Respect

Fördomar är onödigt att ha, man ska gå efter verkligheten. Fördomar är bara skit och är onödigt, man ska inte ha fördomar, man ska ha respekt istället.

2008-12-17 @ 12:30:00
URL: http://sylk.blogg.se/
Postat av: Elli

Vare sig det är homosexuella, invandrare, kön, eller andra saker. Ellerhur, därför borde alla tänka innan dom är fördomsfulla, visst?

2008-12-17 @ 12:31:17
URL: http://sylk.blogg.se/
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

GRATTIS! Du har vunnit designutlottningen på min blogg :D



Adda/mejla: [email protected]

så lägger vi in designen åt dig!



Mvh Mimmi

2008-12-17 @ 20:25:22
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0