filmer

Heyy!
Jag sitter fortfarande hos killen och det är däför som jag inte har skrivit något....
Idag är det måndag som ni alla vet....
Och vad har jag då gjort under helgen?
Jo i fredags tog vi det bara lungt och såg på en massa filmer. I lördags spelade killen en fotbollscup och de vann :D
Tror att jag har skrivit om det?
Och igår så tog vi det bara lungt framför tv och sen på kvällen spelade vi Fia med knuff...
Har inte spelat det sen jag var ett barn :P

Just nu ligger jag i hans syrras rum och kollar på nu är det jul igen som går på 5an..
Vi såg 3an igår :)

Fy jag har lite tråkigt nu när han är på fotbollsträning men men...

Vi ska nog spela lite mer senare ikväll...

Hare så bra alla

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0