Bikini snart klar :)

Tjena tjena nu sitter jag på jobbet igen och har vart här sedan klockan 15.
Idag har jag inte haft något viktigt för mig utan bara hjälpt till lite :)

Idag så ska jag hem igen för att sy klart min dräkt har ganska mycket kvar, men tyvärr inte mycke tid.
+ att jag jobbar hela tiden...

Men imorgon är jag nog ledig eller jag tror iaf de. Min chef gick så jag har inte pratat med honom. Men det är nog bra att jag är ledig för då hinner jag sitta uppe hela kvällen för att bli klar med bikinin för på lördag måste den vara klar...

Och jag ska lägga upp bilder på hela dräkten imorgon tror jag att det blir :)

Juste på lördag klockan 16, ska min vän Joppe ( den sköna) spela på kungsan på lilla scenen så de
Ciao så länge<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0