trevlig dag

just nu sitter jag bara hemma ska kolla på en film snart får se vad det blir för kul :)
imorgon hade jag tänkt åka till jobbet klockan 3 för att fixa en grejj något har blivit fel o jag måste fixa de ;)

jajaja iaf har jag haft en trevlig dag på jobbet, men dagen gick ganska sakta ändå..

Snart ere helg och jag vill festa, men jag har typ inga pengar kvar och jag får ju inge lön den 25 så jag kommer va helt fattig i en månad hemskt hemskt.
Får hitta på något annat kul :)

Juste jag hade ju lovat att lägga upp bilderna idag ;)
så de får jag ta o göra nu då...

Jag kan börja med min fru o jag ;)

Magda på sjukan

Bagda


Lite bilder på oss på sjukhuset och på väg hem ;)
klockan är då ca 00.30 ;)

Ciao så länge<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0