Studiemedel

God morgon!
 Nu är jag uppe.
Har ringt csn och fixat så att jag ska få studeimedel, hoppas bara att jag får de :)
skulle inte vara fel :)
Annars så sitter jag bara hemma och ska börja sy min samba bikini igen...
Orkar egentligen inte men den måste bli klar tills imorgon så de e bara sy. jag kommer säker att få åka till panduo om en stund då mina rosa pälor har tagit slut :(
Och jag kan ju inte fortsätta utan rosa.
Mina färger till bikinin är föresten guld,rosa och grönt.. snyggt va?

Nu ska jag iaf sy det jag har gjort här och sen får vi se om det blir panduro om en timme...

Ciao så  länge<3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Intresserad av en ny design? Kika in genom länken nedan då. :)



http://artondejuni.blogg.se/2008/august/designutlottning-9.html



Lycka till!

2008-08-15 @ 12:46:56
URL: http://artondejuni.blogg.se/
Postat av: Bäzz

Ett litet hej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0