stressad som vanligt

Godkväll idag har jag inte skrivit något kan man ju säga...
Jag har helt enkelt vart upptagen...
Idag har jag ju först tvättat o städa och sen så ar jag jobbat. Och efter jobbet så åt jag och nu sitter jag framför datan, medan OS är på...
Jag måste lägga mig ganska snart då jag ska utbildning klockan 09 imorgon vilket gör att jag måste åka rdan klockan 08
Jag har även vart duktig som har gort matlåda, vlket jag inte haft på ett bra tag på. Faktist så hae jag det sist på min tid då jag jobbade för Com hem..
Jag har ju inte sagt vart jag jobbar än och det får bli en hemlis kanske berättar det någondag men vem vet?

Oh jag tcker verkligen att det börjar bli jobbigt nu när jag inte har killen här :(
man ser folk hela tiden pussas och kramas på tåg och på andra ställen medan jag inte har någon här :(
okej ja har min fru men snart börjar jag skolan o då har jag ingen o kram eller pussa. Men snart snart den 13 september ska jag få många pussar och kramar.


Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0