Stockholm Boogie

Nu har jag sett denna film och det måste ändå vart dagen bästa utav de tre jag har sett idag..

Jag har ätit majs med smör till middag så jag är lite hungrig funderar på att köpa lite choklas o banan som man kan smälta?

Fy fan va tråkigt det är att inte ha killen här hemma. Man bara ruttnar och gör verkligen ingenting. Jag tror inte ens att jag orkar gå till Konsum för att köpa choklad o banan får se om jag hittar något gott hemma i stället?

Nu ere bara tack och lov 3 veckor kvar tills min kärlek kommer hem ska bli så skönt och underbart att bara vara med honom :)
så om tre veckor vet ni att jag inte kommer skriva något, då jag kommer att vara upptagen med killen.
Eller kommer jag ha tröttnat på honom och börja skriva?
hahaha de tror jag inte :P
 

Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0