Spy på mig?

Skulle inte tro det!
Jag åkte hem ifrån jobbet efter att ha pratat med en jätte trevlig kollega Johanna (får komma på ett namn till dig oxå sen) i nån timma.

När jag stiger på tåget sitter det en man framför mig.
Han ser lite hög ut.
Men säger inget. så när jag kommer fram till Gullmarsplan reser sig killen upp, men orkar inte riktigt ställa sig upp och sätter sig ned igen. Så frågar ha mig
När ska du av?
- Om två stationer svara jag.
- Aha mår inte så bra säger han.
Jag blir typ rädd och ställer mig upp och börjar smsa för att jag vill att nån ska ringa mig.
Men men. När jag då ska gå av i H-by så tränger sig killen, och spyr på sidan av tåget.
Det var så sjukt nära att han spydde på mig:S

Vad ska man göra om någon spyr på än?
Visst blir man arg, men vad gör man sen?

Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0