Slut med vitt

Nu får det vaa slut med vitt. Ska sluta äta vita kolhydrater och hoppas att det hjälper mig gå ned lite i vikt. men vi får se hur det kommer gå. Det är ganska svårt när man kommer hem ifrån jobbet och mat finns i micron, men nu så ska jag verkligen försöka...

Snart ere läggdags, har ju skolan imorgon klockan 10 så måste va uppe o fixa mig det tar ju 1 timme för mig att åka till skolan.....

Orkar egentligen inte. Vissa i klassen är ju hur dumma som helst. orkar inte med dom människorna.
Däremot är jag inte där för deras skull eller för att få kompisar. Utan jag är där för min och bara min skull så nu ska jag verkligen fixa detta och köra mitt eget race.....

Juste har ju nya mål för denna termin.

*Jag ska inte ha några ig eller g el jo ett g får jag ha i matte, men resten ska vara bättre.
* Komma med elevrådet
* sen komma med i styrelsen för elevrådet.

Har ni några mål?

Ciao så länge<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0