Pride paraden

Snart ere dags för pride paraden eller om några timmar =)
och gissa vem som ska vara med?
jo jag så de ska bli skit kul :)
Ska inte ha de bästa kläderna men men :(
tror jag skippar hatten orkar inte bära på den kör med två tofsar. och vara en söt liten indian flicka :P

Jajaja nu måste jag hämta mina kläder ifrån källaren fick inte gå ned igår för min kille och hämta dom då han sa han är så rädd om mig och tror säkert att det finns spöken där:P

Jag glömde min kamera hos min kusin så bilderna ifrån parken ifrån förregår är där..
Det som är bra är att mammas brud har en kamera och får ta bilder på oss + att jag ska ge min andra kamera till mamma så får hon ta lite snygga bilder ;)

jaja nu ska jag gå...

Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0