Mycket att göra men ingen tid

God morgon :)
Sorry att jag skriver så sent har faktist vart uppe sen klockan 9.
Helt sjukt vaknade av mig själv. trots att jag gick och la mig klockan 3 igår....
Låg o kollade på friidrotten :)
det bästa med hela OS.
El vad säger ni?

Idag har jag mycket att göra el som tur är så har jag redan börjat...
Jag började tvätta redan klockan 9 och så städar jag ur garderoben hittar pappas gamla skor från 70-talet hahah ser ganska hemska ut...
Har även ringt till passpolisen då jag var tvungen att kolla hur jag skulle göra med mitt pass då jag är mitt uppe i ett namnbyte...


Senare idag eller rättaresagt klockan 15 så ere dags för mig att jobba de ska bli kul :)
och imorgon har jag en ny utbildning :)

Nu måste jag ned till tvättstugan..

Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0