Kräftskiva

Tjena Tjena!!!
Idag har jag vart på kräftskiva, det var trevligtr, men ganska tråkigt...
Alla är ju så mycket äldre än mig + att jag inte äter kräftor..
Och som tur är så hade jag vart på donken innan och ätit, för de som inte åt kräfor fick kall pasta med kyckling..
Man kan ju inte äta kalls när det är kallt?
Men men...

Sen åkte jag in till stan för att träffa Burtil vi skulle åka hem till henne ;)
fick se hennes "pojkvän" om man kan kalla han det?
Tyvärr så kollade jag inte så mycket på han så jag vet inte om han var snygg, men han värkar vara okej.. Får se vad som händer om han är något att ha? eller om miss player kan vara med en kille?

Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0