otrogen

Just nu sitter jag på jobbet, har vart här sen 3. men jag längtar verkligen hem då jag ska äta kinamat så jävla nice :)


och sen har pappa köpt en data sladd så nu ska jag se alla filmer på våran stora tv :) jippi :)

Jajaja min dag på jobbet har gått hur bra som helst, har ju alltid trevligt på jobbet.
Fast idag fick jag höra det roligaste.
Jonas (braten) trodde att jag hade vart otrogen med Joppe (den sköna) hur roligt som helst det är Niklas (mr nice) som sa till Jonas att jag hade kysst joppe och självklart trodde han på de. Så det var lite roligt måste jag säga...
Bara så att ni alla vet skulle jag aldrig vara otrogen för jag har den bästa killen, han är så underbar.

Skulle du kunna vara otrogen fast din kille inte fick reda på det?
för det skulle iaf inte jag ;)

Ciao så länge<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0