Kanalens dag

Hejsan!
Nu sitter jag framför datan och ska egentligen göra mina läxor, men jag har boken i skolan och det är lättare att göra läxorna med boken än att sitta framför datan...
Iaf så var jag på kanalens dag idag. Det var trevligt gick med Burt och hennes mamma Eva runt lite och sen gick vi och handlade lite mat..
Idag så ere film som gäller, men vet inte riktigt vilken...
Tror dock att det blir filmen som går på 3an klockan 22....

Det är ganska skönt, veckorna går snabbt och snart ere bara några dar tills jag får träffa min underbra kille...
Han kommer hem den 13de så det ska bli super mysigt att få vara med honom..
Och jag kommer typ inte släppa han heller...

Imorgon är det som vanligt skola klockan 10 med italenska kul kul och sen efter skolan är det jobb.,,
Nu har vi fått bestämmda tider, lite tråkigt men bra ändå...

Jajaja nu ska jag kolla om det finns något annat kul jag kan göra?

Har ni gjort något kul under helgen?

Ciao så länge<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0